Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2010 10:47 - БЕЗ ШЕРПИ
Автор: ili4e Категория: Поезия   
Прочетен: 683 Коментари: 2 Гласове:
2



ще си набутам всичките ти проявления из моите хипоталамуси
ще се запътя тайно някой път към Eверест
без никой друг – особено без теб – без записка –
от мен едва ли ще остане кост и вест
не ща и никакви свидетели на женоомъртвителните радости
не искам даже шерпи – гоня ги в селцето от скала
и ще река да те научат наизуст
и всеки път когато съпровождат лудостта на смъртните
на глас да викат по едно стихотворение
сред празнотата – пълна със безсмъртие –
аз с шала си завързан ще платя – недей ме мисли мене
ще ги обичам повече отколкото отдавна стъпилия тук Иисус
о – нека да прииждат други бродници със рани по върха –
аз няма да се изкача –
аз предпочитам да ближа раните на слизане –
железни солени – та чак лимони на вкус
но да ти кажа най-напред и по-добре да ти се изясни
защо не се постигам в седемглаво мъжко сетиво
аз съм само жена в бялата тримилиардна пряспа от чисти та чак ледни жени
и нека бяла смърт на сипеи да ме дере –
да ме смазва – камък без надпис –
завинаги хлътнал в дере
да ме подвърже с лишейните ми неизлечими стихове
за да съм божи апокриф и ничие безкислородно четиво
ти някога да си искал на Еверест да садиш дърво?


Тагове:   камък,   апокриф,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deleted-4udovi6teto - Клас, стани! Клас, мирно!
01.09.2010 10:49
Влиза Поезията!
цитирай
2. lamiata - Достатъчно разюздана поезия,
01.09.2010 15:17
дето не си знае еша в душевното пространствие! Човек чак те визира как требиш клавишите - нищо да не остане от них! Емоционално, до отричане на даденостите, с придобивката на нови! Лудване до откровението неспасяемо! Наливам си нещо за теб и изригването ти!
Твой Ламю.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ili4e
Категория: Други
Прочетен: 624654
Постинги: 308
Коментари: 2019
Гласове: 3218
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930